19 juli 2008

Pausunderhållning

Ja alltså... jag orkar inte blogga nu. Har inte tid känns det som. Men det har jag visst egentligen, för jag har ju tid att läsa alla miljarder bloggar jag följer. Det är väl helt enkelt så att ni lockar mig till er mer än vad jag lockas till mitt egen krypin. Förresten är det kanske dags att skrota "Nio Månader", jag menar herregud... rubriken säger ju allt. Den här bloggen var tänk att finnas under de nio månader jag hade ett gryn i magen. Det har jag inte haft på typ 14 månader så... ja jag vet inte. Kanske ska skapa en ny. Eller inte. Skit samma, jag återkommer i frågan. Under tiden så kommer lite pausunderhållning i form av en bil-och-buss-intresserad liten dam.


Som hypnotiserad av bilarna...



Titta där mamma! Brrrr säger bilen.

2 kommentarer:

Linnea sa...

Nej! Fortsätt skriva! Jag är inne här varje dag och letar efter nya inlägg. Jag tycker du ska behålla "nio månader". Visst, de nio månaderna kanske har gått, men byter du adress så försvinner ju hela den historien.

*gör stora plakat med texten "behåll bloggen!" och marcherar fram och tillbaka*

Marita sa...

linnéa: Haha, tack för mycket uppmuntrande plakat! :)